Achiziție cărți de specialitate în domeniul financiar-contabil, managementul contractului și alte domenii aferente derulării contractelor privind infrastructura de transport pentru personalul AM POST

Achiziție cărți de specialitate în domeniul financiar-contabil, managementul contractului și alte domenii aferente derulării contractelor privind infrastructura de transport pentru personalul AM POST


Denumirea proiectului:


„Achiziție cărți de specialitate în domeniul financiar-contabil, managementul contractului și alte domenii aferente derulării contractelor privind infrastructura de transport pentru personalul AM POST" (POST/2012/4/1/025).

 

Denumirea beneficiarilor:


Ministerul Transporturilor - Direcția Generală Managementul Fondurilor Externe - în calitate de Autoritate de Management și Serviciul Audit din cadrul Ministerului Transporturilor (MT).

 

Structura de implementare:
Serviciu Management Contracte și Licitații Proiecte Asistență Tehnică

 

Obiectivele proiectului:


Obiectivul general:


Obiectivul general al proiectului constă în întărirea capacității administrative a personalului AM POST și a Serviciului Audit din cadrul MT.

 

Obiectivul specific:


Asigurarea informării personalului AM POST și a Serviciului Audit din cadrul MT, prin achiziția din fonduri europene nerambursabile, a unor cărți și reviste de specialitate în domeniul financiar contabil, managementul contractelor, achiziții publice și alte domenii aferente derulării contractelor privind infrastructura de transport.


Valoarea totală a proiectului:


Valoarea totală a proiectului prevăzută în decizia de finanțare este de 3.792 lei, din care contribuţia Uniunii Europene prin Fondul European de Dezvoltare Regională din Programul Operaţional Sectorial Transport 2007-2013 este de 2.599 lei, restul sumei de 1.193 lei reprezentând contribuția de la bugetul de stat.
În cadrul proiectului au fost efectuate plăți în valoare de 2.472,02 lei, contribuţia Uniunii Europene prin Fondul European de Dezvoltare Regională din Programul Operaţional Sectorial Transport 2007-2013 fiind de 1.702,51 lei, restul sumei de 769,51 lei reprezentând contribuția de la bugetul de stat.

Plățile efectuate în cadrul contractului sunt aferente îndeplinirii parțiale a obiectivelor generale și specifice ale proiectului. Asfel, în cadrul proiectului s-au achiziționat reviste de specialitate, care au fost puse la dispoziția personalului AM POST, însă nu s-au achiziționat și cărți de specialitate pentru uzul AM POST și al Serviciului Audit.

 

Perioada de execuţie a proiectului:


Durata proiectului este de 14 luni, data de început fiind 01.05.2012, iar cea de sfârşit 29.06.2013.

 

Rezultate obținute în urma implementării


Rezultate imediate: achiziționarea a minim 5 abonamente la revista Achiziții publice și 1 abonament semestrial la Revista Finanțe Publice și Contabilitate.
Rezultate de impact: întărirea capacității administrative a 91 de persoane din cadrul AM POST.

 


Date de contact:
Sorana Lazăr-Paraschivescu, SMCLAT, AM POST, e-mail: sorana.lazarparaschivescu@mt.ro 
Cătălin COSTACHE - Director, Direcţia Programare, AM POST, e-mail: catalin.costache@mt.ro

 

Help Desk

Dedicat pentru întrebări. Vezi FAQ

Spot TV

Sesizări

Trimite-ne o sesizare:

Formular sesizare

Statistici

Vizite totale: 110135

Vizite zi: